Audioteka: Marketing Automation wybrany do obsługi tzw. Big Data

Audioteka, największy w Europie serwis z audiobookami, wybrała system SALESmanago do personalizacji i automatyzacji marketingu. SALESmanago obsłuży tzw. Big Data łącząc dane behawioralne o zachowaniu klienta na stronie WWW z danymi o zakupie audiobooków oraz tworząc automatyczne dynamiczne segmenty do automatyzacji akcji marketingowych.

Audioteka: Marketing Automation wybrany do obsługi tzw. Big Data

audioteka

 

Audioteka to największy w Polsce serwis internetowy zajmujący się dystrybucją audiobooków na urządzenia domowe i mobilne. Serwis posiada kilkaset tysięcy użytkowników, którzy dzięki SALESmanago zostaną obsłużeni w trakcie całego cyklu życia klienta (Customer Lifecycle). Jest to możliwe dzięki łączeniu danych o zachowaniu poszczególnych kontaktów na stronie WWW (tzw. Digital Body Language) oraz danych pochodzących z systemów transakcyjnych (ERP, CRM i systemy lojalnościowe). W przypadku projektu dla Audioteka jednym z najważniejszych narzędzi będzie tworzenie dynamicznych segmentów na podstawie danych transakcyjnych, które umożliwią automatyzację akcji doprzedaży i promocji do poszczególnych segmentów klientów. - Liczymy, że dzięki automatyzacji marketingu i zaawansowanej personalizacji uda nam się znacznie zwiększyć sprzedaż naszych audiobooków. - mówi Marcin Beme, założyciel Audioteka.pl.

- Audioteka wdroży  bardzo nowoczesny projekt automatyzacji. Istotne jest również to, nasze narzędzie umożliwi kumulację wiedzy marketingowej w unikalnych procesach, które będą budowały wartość tej firmy - mówi Marek Stopka szef projektu SALESmanago.

SALESmanago Marketing Automation

Wg amerykańskiej firmy analitycznej Gleanster, SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy marketing automation. SALESmanago jest polskim systemem i najszybciej rosnącą tego typu platformą w Polsce. Z systemu korzysta już ponad 400 firm m. in. Rainbow Tours, SITA, Eden Springs, Audioteka, Multikino, Jean Louis David, Answear.com oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw, które osiągają nawet do 400% wzrostu skuteczności e-mail marketingu i 300% wzrostu konwersji sprzedażowej.

SALESmanago oferuje najbardziej wyspecjalizowany i innowacyjny pakiet narzędzi do automatyzacji marketingu gwarantujących skuteczną realizację programów marketingowych.  System obejmuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu osób na stronie www oraz w Social Media, CRM, e-Mail Marketing, generator formularzy i stron docelowych oraz dynamicznej treści na stronie WWW. SALESmanago ma swoją siedzibę w Krakowie oraz biuro w Miami, FL, USA. Więcej informacji www.salesmanago.pl