Autosalon24.pl: nowe samochody z rabatem

Nowy serwis, w którym można nabyć samochody praktycznie wszystkich marek dostępnych w Polsce nazywa się Autosalon24.pl. Jest pośrednikiem między autoryzowanymi dilerami a klientami. Oferuje auta w niższych cenach, pomoc przy wyborze właściwego modelu, oraz możliwość ubezpieczenia samochodu.

Autosalon24.pl to projekt firmy Autodirect S.A.. Serwis oferuje nowe samochody w obniżonych cenach. Niektóre rabaty są naprawdę wysokie. Opel Insygnia jest o 21 procent, a BMW X3 o 10 procent tańszy niż w przypadku zakupu w salonie producenta. Wysokość rabatu zależy od marki, typu i modelu auta.

Firma ma działać w oparciu o model biznesowy, który dobrze znany jest w krajach europy zachodniej, takich jak Francja, Belgia i Holandia, gdzie taki rodzaj sprzedaży samochodów jest bardzo popularny. Jednym z takich serwisów jest elite-auto.fr.

Platforma zamówień www.autosalon24.pl różni się od pojawiających się na polskim rynku serwisów tym, że umożliwia zamówienie i zakup auta w polskiej konfiguracji i u polskiego dilera. Zainteresowani zakupem nie muszą czekać, aż zbierze się grupa 2 czy 3 klientów chętnych do zakupu danego samochodu lub modelu. Prezentowane ceny Autosalonu24.pl dotyczą pojedynczych samochodów - mówi Łukasz Gębski, Prezes Zarządu Autodirect S.A..

Serwis współpracuje z autoryzowanymi dilerami 35 marek dostępnych na polskim rynku. Autosalon24.pl nie sprzedaje samochodów. Jest pośrednikiem między klientem a sprzedawcą oraz udziela konsultacji telefonicznych przy wyborze auta. Diler pobiera opłaty, wystawia faktury i wydaje samochód.

Serwisy tego typu zarabiają dzięki prowizjom od sprzedawców samochodów, a także od firm oferujących kredyty, leasing i ubezpieczenia, z których usług można skorzystać przy dokonywaniu zakupu.

Kapitał akcyjny Autodirect S.A to 750 tysięcy złotych. Został on w całości opłacony gotówką. Właściciele podają, że zainwestowali w projekt ponad 2 miliony złotych, dążąc do stworzenia organizmu stabilnego, profesjonalnego, którego poziom organizacyjny oraz technologia powinny zapewnić uzyskanie istotnych przewag konkurencyjnych.