Fashion House wkroczy na rynek e-commerce

Sieć sklepów outletowych Fashion House ma zamiar jeszcze w tym roku wystartować ze swoją platformą e-commerce. Model sprzedaży będzie nakłaniać klientów do aktywności.

Jak rozwiązanie to prezentuje się w praktyce? Otóż wszystkie towary dostępne na stronie będą równocześnie dostępne w fizycznym sklepie. Ich sprzedaż odbywać się ma w systemie flash sales, czyli przez krótki okres czasu. Klient będzie musiał więc szybko zdecydować się na zakup lub też okazja nabycia danego produktu w atrakcyjnej cenie przepadnie. Aby zachęcić go do działania, przewiduje się liczna akcje marketingowe, jak grywalizacja czy stosowanie beaconów.

Fashion House wkroczy na rynek e-commerce

Fashion House Group rozpocznie obecność na rynku e-commerce od swojego centrum w Moskwie, a potem zacznie działać w Rumunii i Polsce. Warto zauważyć, że w naszym kraju działają już trzy centra firmy - w Warszawie, Gdańsku i Sosnowcu, podczas gdy w Rosji i Rumunii istnieje po jednym, ale zarazem w każdym z tych krajów powstaje kolejne.