Gazeta.pl: reklama w newsletterach

Portal Gazeta.pl wzbogaca swoją ofertę o sprzedaż powierzchni reklamowej w 130 wysyłanych przez wydawcę newsletterach.

Reklamodawcy zainteresowani dotarciem do osób zainteresowanych konkretnymi treściami skorzystać mogą z reklamy umieszczonej w jednym z cyklicznie wysyłanych newsletterów z wybranego serwisu Agory np. Wyborcza.pl, Plotek.pl, Avanti.

Istnieje również możliwość skorzystania z przygotowanych pakietów tematycznych takich jak Biznes, Rozrywka, Edukacja i Praca lub Wiadomości, grupujących newslettery z wybranych serwisów.

W ofercie znalazły się 2 formy reklamy graficznej: billboard oraz śródtekst, publikowane w bezpośrednim sąsiedztwie treści redakcyjnych.

Wg zapewnień Gazeta.pl jej newslettery docierają cyklicznie do prawie 800.000 użytkowników i są jednym z najdynamiczniej rozwijających się produktów portalu. W 2008 roku liczba odbiorców newsletterów zwiększyła się niemal pięciokrotnie.

Źródło: http://www.press.gazeta.pl