Play - drugie życie operatora

Play, czwarty operator komórkowy na rynku Polskim, zrobił kolejny nietypowy krok marketingowy. Do promocji swoich usług firma zdecydowała się wykorzystać wirtualny świat Second Life, otwierając tam klub muzyczny. Dodatkowo, w świecie Second Life zawisły bilboardy promujące markę.

Second Life to stworzony przez firmę Linden Labs wirtualny świat 3D. Każdy użytkownik serwisu posiada swój awatar, który jest jego wirtualnym alter-ego. Obecnie, gra posiada już ponad 5 milionów zarejestrowanych użytkowników, z czego ponad milion aktywnie działa w wirtualnej rzeczywistości (było aktywnych w ciągu ostatnich 60 dni). W świecie SL obowiązuje waluta Linden Dollars, którą kupować i wymieniać można na prawdziwe pieniądze.

Klub muzyczny PLAY oferuje swoim gościom 500 metrów kwadratowych wirtualnej przestrzeni. Gracze, którzy zdecydują się odwiedzić klub, będą mieli według zapewnień przedstawicieli operatora okazję by " potańczyć, zatopić się w wygodnych fotelach i sofach, spędzić czas z przyjaciółmi czy poznać nowych ludzi". Co ciekawe, nie jest to koniec ekspansji Play'a w wirtualnej rzeczywistości. Oprócz bilboardów, zawieszonych w często odwiedzanych przez polskich graczy lokalizacjach, operator zamierza stworzyć wyspę (o powierzchni 65000 metrów kwadratowych), na której wybuduje apartamentowce otwarte przede wszystkim dla klientów marki. Znana jest już nazwa wyspy - będzie to kojarzące się z kampanią reklamową firmy hasło "Whatever".

Play - drugie życie operatora

Klub muzyczny PLAY w Second Life

Klub muzyczny Play znaleźć można w okręgu Firemaw. Bezpośredni adres to http://slurl.com/secondlife/Firemaw/57/240/33.