Poczta Kwiatowa zawodzi na Dzień Matki i usuwa niewygodne komentarze

W sieci pojawiły się informacje, w których użytkownicy ciskają gromy na Pocztę Kwiatową. Ich zdaniem nie tylko nie wywiązała się dostarczania opłaconych kwiatów, ale również usuwała niewygodne komentarze na swoim oficjalnym profilu na FB.

Jak podaje jeden z użytkowników serwisu Wykop:

"Kilka dni temu z wyprzedzeniem zamówiłem bukiet kwiatów na Dzień Mamy na PocztaKwiatowa.pl za ponad 130 złotych. Zamówienie od razu opłaciłem i zostało potwierdzone przez system. Dzisiaj przez cały dzień czekałem na dostawę kwiatów dla Mamy, te niestety nie przyjechały... Poczta Kwiatowa oczywiście nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości. Myślałem, że po prostu miałem pecha, ale wszedłem na Facebooka PocztyKwiatowej a tam dziesiątki komentarzy oburzonych klientów którzy też zamówili kwiaty dla swoich mam (poniżej screeny). Co najciekawsze, pracownicy Poczty Kwiatowej zamiast odpisywać na reklamacje... usuwają komentarze oburzonych klientów! Proszę o pomoc w nagłośnieniu tej sprawy, żeby nikt nie naciął się przy następnych okazjach. Nie chodzi nawet o pieniądze, tylko o podejście dla klienta. Gdyby konsultanci napisali, że nie wyrabiają się z zamówieniami, to skołowałbym jakąś inną dostawę albo poprosił znajomych o pomoc... To było dla mnie bardzo ważne żeby zrobić niespodziankę Mamie, ponieważ pracuję w weekendy i nie mogłem jej wręczyć bukietu osobiście...."

Do wpisu załączony był następujący zrzut ekranu:

Napisaliśmy do Poczty Kwiatowej z prośbą o zajęcia oficjalnego stanowiska w tej sprawie. Jak na razie nie ma odpowiedzi. Gdy tylko ją otrzymamy, ten wpis zostanie zaktualizowany.