Strategia w e-biznesie - nowy kierunek na WSH we Wrocławiu

Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu w nadchodzącym roku akademickim uruchomi nowy kierunek studiów podyplomowych „Innowacyjne Technologie w Sprzedaży i Obsłudze Klienta”. Kierunek powstał we współpracy z ekspertami z firm Orange, Cisco, Usability LAB oraz przy wsparciu Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska.

Celem studiów jest zdobycie przez studentów praktycznej wiedzy o wykorzystaniu nowoczesnych technologii w procesach sprzedaży i obsługi klienta. Słuchacze dowiedzą się jak planować i budować nowoczesne modele biznesu oparte na technologii, oraz jak w innowacyjny i elastyczny sposób organizować pracę zespołu. Studia dostarczą także infomacji w zakresie technik projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centric Design, User Experience, Usability).  W programie studiów nie zabraknie także biznesowych podstaw takich jak uwarunkowania prawne czy kontroling IT, związanych z realizacją projektów typu start-up czy zarządzaniem projektami IT. Zdobyta wiedza zostanie ugruntowana podczas warsztatów prowadzonych przez praktyków, którzy na co dzień są zorientowani na rozwiązywaniu realnych problemów biznesowych. Wszystkie wykorzystywane case’y dotyczyć będą aktualnych przykładów od wiodących firm działających zarówno na rynku polskim jak i międzynarodowym takich jak: Getin Bank, Orange, Danone, PURO Hotel.

„Zdobycie tak kompleksowej wiedzy w zakresie wykorzystania innowacyjnych technologii w biznesie, w ramach jednego kierunku studiów,  było do tej pory niemal niemożliwe. Oferowane przez nas studia są odpowiedziąna potrzeby specjalistów, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem projektów internetowych i potrzebują najnowszej wiedzy w zakresie wykorzystywanych rozwiązań i systemów mających bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży.”powiedział opiekun merytoryczny kierunku Jacek Popko, Dyrektor Zarządzający agencji KKVLAB oraz Usability LAB.

Najnowszy kierunek studiów podyplomowych przygotowano głównie w myślą o osobach, które są zainteresowane możliwościami, jakie niesie ze sobą wykorzystanie nowoczesnych technologii w biznesie. Kierunek jest adresowany do osób, które odpowiadają za poziom obsługi klienta i sprzedaż, chcą dowiedzieć się jak rozwijać i udoskonalić projekt e-biznesowy, a także myślą o założeniu własnego biznesu typu start-up.

Studia podyplomowe „Innowacyjne Technologie w Sprzedaży i Obsłudze Klienta” prowadzone przez Wyższą Szkołę Handlową we Wrocławiu wystartują na przełomie października i listopada 2013 roku i potrwają dwa semestry. Zajęcia będą się odbywać w systemie weekendowym. Więcej informacji o kierunku dostępne jest tutaj