Tłoczniej w pasażu eCard-u

Do akcji eCard-u, promującej bezpieczeństwo zakupów w Internecie kartami płatniczymi, dołączyły kolejne banki i Visa International. E-sklepy z pasażu odnotowały 75–proc. wzrost sprzedaży.

Na początku października br. eCard uruchomił wirtualny pasaż handlowy, w którym znalazło się kilkudziesiąt e-sklepów. Przedsięwzięcie, które eCard rozpoczął wraz z Bankiem Zachodnim WBK SA, ma zachęcić klientów do korzystania z handlu internetowego w oparciu o system transakcji internetowych eCardu.

W ciągu miesiąca działalności (od 1.10 do 31.10) pasaż wygenerował 100 tys. odsłon. Według informacji przedstawicieli eCard-u, w tym okresie wartość sprzedaży w 39 sklepach biorących udział w akcji wzrosła średnio o 75%.

Od listopada patronat nad pasażem handlowym objęła Visa International. Działania promocyjne objęły również klientów mBanku oraz Banku Przemysłowo Handlowego S.A. Posiadacze kart płatniczych obu banków mogą liczyć na rabaty cenowe, preferencyjne warunki dostaw zamówionego towaru oraz nagrody w sklepach internetowych współpracujących z eCardem.