eCommerceStandard 2013 - zapowiedź konferencji

Z radością komunikujemy, że w połowie kwietnia - 18-19, odbędzie się kolejna edycja, konferencji Ecommerce Standard. Nasi prelegenci podzielą się z Państwem swoją wiedza i doświadczeniem - opowiedzą o swoich sukcesach, jak do nich doszli i jakie ma to odniesienie do dzisiejszego rynku.

eCommerceStandard 2013 - zapowiedź konferencji

Skupimy się na prezentacji najlepszych praktyk, innowacyjnych sposobów rozwoju e-biznesu w oraz najciekawszych strategiach zwiększających sprzedaż.

Najciekawsze prelekcje z programu to:

  • Strategia multichannel na rynkach B2C i B2B w Polsce na przykładzie europejskiego lidera sprzedaży online: Conrad ElectronicPrzedstawienie reorientacji firmy wysyłkowej na strategię online, wdrożenie projektu w Polsce krok po kroku, szanse i zagrożenia dla firm zagranicznych w Polsce — case study.Michał Nowak — conrad.pl
  • Jaki model biznesowy wybrać w ramach projektu optymalizacji konwersji? Case study ecommerce Intersportu w formule success-fee.Omówienie strategii działań, doboru narzędzi eMarketingowych. Redesign serwisu — użyteczność i technologia.Wyniki działań i dalsze plany.Tomasz Karwatka — Divante oraz przedstawiciel firmy Intersport
  • Co wspólnego mają ecommerce i social media?Jak przeprowadzić skuteczne działania promocyjne z wykorzystaniem mediów społecznościowych? Szanse oraz pułapki tkwiące w sprzedaży poprzez media społecznościowe na przykładzie Złotych Wyprzedaży.Łukasz Misiukanis — Socializer oraz Jacek Szlendak — Złote Wyprzedaże
  • Kowalski w e-sklepie — polski rynek e-commercePrezentacja obejmie wybrane wyniki raportu E-commerce w Polsce 2012 — profil społeczno-demograficzny przeciętnego użytkownika e-sklepów wraz z charakterystyką jego preferencji zakupowych i zachowań w internecie, a także — ujęte w raporcie po raz pierwszy — informacje na temat sklepów spożywczych online. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję poznać aktualne trendy e-commerce, m.in. na przykładzie porównania użytkowników mobilnych 2012 w stosunku do poprzednich fal badania. Prezentację wzbogacą informacje bazujące na opiniach klientów e-sklepów (wspólnie z Opiniac.com) — wpływ promocji i programów lojalnościowych na zakupy, skłonność do polecania sklepów znajomym czy kryteria oceny jakości usług. Które sklepy cieszą się największą popularnością? Które grupy produktów są najchętniej kupowane przez internet? Co wypływa na popularność sklepów i jak zachęcić użytkowników do korzystania z oferty online?Wojciech Żbikowski — Gemius Polska