CR Media: Wszystko o Bankier.pl
- Magdalena Górak,
- 05.07.2006, godz. 15:56
CR Media Consulting przygotowała specjalną edycję swojego raportu Ad.media poświęconą wortalowi Bankier.pl, który w czerwcu zadebiutował na warszawskiej giełdzie. Przed giełdowym debiutem spółki, raport był rozpowszechniany odpłatnie, obecnie jest dostępny bez ograniczeń.
Bankier.pl wystartował w 2000 roku i w ciągu sześciu lat działalności stał się jedną z nielicznych zyskownych firm internetowych. W ciągu ostatnich trzech lat wyniki spółki zwiększyły się o 300%.
Oglądalność serwisów Bankier.pl w marcu 2006 zanotowała wzrost liczby użytkowników o 80%, a liczby odsłon aż o 122% w porównaniu z analogicznym okresem roku 2005.
Jakie jest ryzyko utraty oglądalności witryn Bankier.pl, a co za tym idzie spadku przychodów z emisji reklam?
- Udział w przychodach reklamowych obecnych liderów internetu wraz z wzrostem rynku nieuchronnie będzie spadać ze względu na nieproporcjonalną, w stosunku do innych graczy pojawiających się na rynku, pozycję wyjściową - piszą autorzy raportu.
Kto może zagrozić obecnym liderom? Czy będą oni w stanie udźwignąć koszty promocji i wykreowania własnej marki?
Odpowiedzi na te pytania udziela raport przygotowany przez CR Media Consulting i opracowany przez Gwidona Humeniuka oraz Michała Celińskiego, dostępny pod adresem crmc.pl (PDF).