Czat online z konsultantem w Merlinie
- Bożena Jaskowska,
- 01.12.2008, godz. 09:17
W księgarni internetowej Merlin.pl zakończyła się faza testów dotyczących wprowadzenia funkcjonalności live chat, za pomocą której bezpośrednio w czasie rzeczywistym komunikować się można online z konsultantem sklepu.
Celem wprowadzenia dodatkowej funkcjonalności - czatu online z konsultantami e-sklepu - była poprawa jakości obsługi klienta w newralgicznym okresie przedświątecznym oraz odciążenie telefonicznej infolinii.
Na stronach serwisuhttp://merlin.pl znajduje się przycisk, którego kliknięcie aktywuje okno rozmowy z reprezentantami sklepu.
Wprowadzenie usługi live chat jest kolejnym udogodnieniem, umożliwiającym klientom łatwy i szybki kontakt z firmą - mówi Agata Czarnowska, rzecznik prasowy Merlin.pl.
Oprogramowanie live chat wykorzystywane jest przez dwa działy - Biuro Obsługi Klienta oraz Dział Reklamacji i Zwrotów. Czat-online obsługiwany jest przez 15 konsultantów i czynny jest w godzinach 8.00-19.00.
Dla Merlina zakup i instalacja rozwiązania live chat do obsługi klientów na stronach sklepu jest końcowym etapem przygotowań do najgorętszego okresu w roku - przedświątecznych zakupów, gdy system zamówień Merlina notuje kilkaset tysięcy zamówień - czytamy w informacji prasowej.
Twórcą oprogramowania jest spółka LIVECHAT Software, należąca do grupy kapitałowej Gadu-Gadu S.A.
Źródło: http://media.netpr.pl