Facebook ma już ponad 30% udziałów w rynku reklamy w USA
- Darek Sokołowski,
- 06.05.2011, godz. 16:32
Facebook trzyma już w garści prawie 1/3 całego rynku reklamy typu display, mając na koncie 346,4 miliarda impresji w pierwszym kwartale 2011. To ponad dwa razy więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Polecamy:
Zobacz też:
Całkowita liczba impresji w pierwszym kwartale 2011 na rynku amerykańskim wyniosła 1,1 biliona! Największym konkurentem Facebooka jest w tej chwili Yahoo, które emituje 10,1 procenta reklam display w USA. Będące relatywnie nowe w tym sektorze Google, ma 2,5 procenta udziałów w rynku.
Dominacja serwisu Marka Zuckerberga szybko została zmonetyzowana: stawki za reklamy na największym na świecie serwisie społecznościowym wzrosły.
Z kolei największym reklamodawcą w pierwszym kwartale 2011 był AT&T, którego reklamy stanowiły aż 1,8 procenta całego rynku. Na drugim miejscu zestawienia znalazł się Experian z 1,1 procenta udziałów.