Kontekstowa emisja reklamy w AutoCentrum.pl
- Bożena Jaskowska,
- 24.10.2008, godz. 11:55
Portal motoryzacyjny AutoCentrum.pl wprowadził do swojej oferty kontekstową emisję reklam, które kierowane są do użytkowników zainteresowanych konkretnymi samochodami.
AutoCentrum.pl oferuje na swej witrynie: opinie, motogazetę, katalog nowych i używanych samochodów, porady techniczne i konsumenckie, multimedia oraz inne informacje motoryzacyjne.
Wszystkie te sekcje mają kontekst określonych samochodów, co umożliwia na kierowanie kampanii reklamowych wyłącznie do czytelników zainteresowanych wybranymi markami, segmentami rynku (np. wyłącznie segment premium), a nawet typami samochodów (np. SUV i Van), jak również dowolną ich kombinacją.
Pomysł reklamy kontekstowej w serwisie AutoCentrum.pl powstał w biurze reklamy serwisu. Sprzedażą zajmuje się sieć Ad.Net.
Serwis Autocentrum.pl wg sierpniowego Megapanelu PBI/Gemius uplasował się na 12. pozycji w kategorii Motoryzacja (o jedno oczko niżej niż miesiąc wcześniej). Odwiedziło go 473 407 użytkowników (real users) generując 3,11% zasięgu.